کاپوچینو تورابیکا

کاپوچینو گوددی

کافی میکس آلتونسا

هات چاکلت

علی کافه

شرکت نسکافه کافی میکس آلتونسا با تولید محصول های زیاد و برندهای معروف خصوصا این محصول که یکی از بهترین کمپانی ها در زمینه تولید قهوه فوری است . توانسته است نظر تعداد زیادی از خریداران در بازار را به خود جلب کند.

افرادی که به انواع کافه علاقه مند باشند حتما با نام کافی میکس التونسا آشنا می باشند. این برند نیز در ایران مانند دیگر کشورها فعالیت داشته و محصولات متنوعی “انواع نوشیدنی های گرم و فوری” را با بهترین کیفیت تولید کرده و در بازار ها و سایت های فروش عرضه می کند .

شرکت تولید کننده کافی میکس التونسا برای خدمت رسانی هر چه مفیدتر و رفاه حال مشتریان محصولات را به شکل آنلاین و در سایت های معتبر به فروش می رساند.

 

ما در فروشگاه آشغالدونی بصورت اینترنتی برند شرکت آلتونسا altunsa را با قیمت های مناسب بفروش میرسانیم . شما دوستان گرامی می توانید وارد سایت بشوید و از قیمت های به روز ما خبر دار بشوید

کافی میکس التونسا 

کافی میکس آلتونسا مقدار 18 گرم بسته 48 عددی

کافی میکس التونسا با ترکیب شیر،شکر،روغن نارگیل و قهوه فوری در بسته ساشه ای با طعم و قیمت عالی از دیگر تولیدات این شرکت است.

برای تهیه یک عدد ساشه کافی میکس را در یک لیوان آب جوش ریخته و مخلوط کنید ، پس از آن میل نمایید.

 

کاپوچینو التونسا 20 عدد

کاپوچینو آلتونسا بسته 20 عددیکاپوچینو التونسا ساشه ای به همراه یک عدد پودر شکلات ، دارای فوم و کف مناسب و مزه ی وانیلی یکی از محصول های شرکت میباشد.

برای درست کردن کاپوچینو یک عدد بسته را در یک لیوان آبجوش حل کنید و پس از آن پودر شکلات که در پشت ساشه وجود دارد را به روی کاپوچینو بپاشید و میل نمایید.

 

هات چاکلت آلتونسا

 

 

هات چاکلت بسته 20 عددی با طعم شکلاتی با ترکیبی از روغن نارگیل،شکر،پودر کاکائو ترکیه ای باعث شده این محصول مورد استقبال خریداران قرار گرفته است.

روش تهیه شکلات داغ باید یک عدد بسته (ساشه) را در آبجوش بریزید و خوب هم بزنید و پس از آن میل نمایید.

 

 

آلتونکایا

سبد خرید

خریداران محترم با توجه به عدم ثبات در بازار ارز امکان خرید از سایت وجود ندارد